miercuri, 19 noiembrie 2014

Top 14 Glume despre Alegerile de Duminica

Aseara din plictiseala am inceput sa caut ceva cu care sa alung plictiseala. Si asa am Ajuns sa intru pe Situl Baietilor de la Times New Roman unde am avut parte de un moment de Relaxare , asa ca am decis sa va propun pt azi un subiect care se bazeaza pe alegerile de duminica si anume un mic top care include cateva Bancuri si Videoclipuri. ( Acesta Este un Pamflet si Trebuie Tratat ca Atare)

  1.  La scurt timp după rezultatele de la exit poll, Geoană a scris pe Facebook un mesaj cât se poate de clar: ”Fraiere, nici măcar n-ai apucat să zici «Daciana, dragostea mea!». Eu măcar am fost președinte timp de o noapte. Cine-i prostănacul acum?” 
  2.  Dan Șova așteaptă de mai bine de 24 de ore cu șampanie și prostituate la Hanul Drumețului, ca să sărbătorească victoria lui Ponta 
  3.  Primele semne ale decăderii: în dimineaţa asta secretarul general PSD Andrei Dolineaschi nu i-a mai adus lui Ponta papucii la pat. Mai rău, Ponta a trebuit să-şi golească singur oala de noapte 
  4. Astă noapte, Ion Iliescu a trebuit să sugă de două ori mai mult sânge ca să se conserve Liviu 
  5. Dragnea a convocat de urgenţă o şedinţă de spiritism cu alegătorii din sudul ţării 
  6.  Radu Mazăre s-a urcat pe Nicuşor Constantinescu şi a încercat să vâslească spre Brazilia 
  7.  De furie şi neputinţă că PSD a pierdut alegerile, Valeriu Zgonea s-a dus la el în birou şi şi-a bătut porcul 
  8.  Radu Beligan a mai îmbătrânit 10 ani, depăşind oficial arborele Sequoia 
  9.  Tăriceanu e resemnat că nu va fi premier şi îşi va relua funcţia de chelner la Senat. 
  10.  CNA a retras licenţa canalului Disney pentru campanie în ziua alegerilor: “Sigla lor e Mickey Mouse, au făcut o campanie murdară!” 
  11.  Prima declarație a lui Iohannis: "I am Locutus of Borg. Resistance is futile 
  12.  Înconjurat de prieteni, cunoștințe, rude care au semnat pentru el și medici, Corneliu Vadim Tudor a depus astăzi jurământul de credință ca președinte al României, în cadrul unei ceremonii care a avut loc în curtea spitalului Alexandru Obregia din București.
  13. Postare de Alex Bogdan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu